Virtual World Virus

نحوه ی دستی از بین بردن ویروس ها

Virtual World Virus

نحوه ی دستی از بین بردن ویروس ها

ویروس Kaspersky.exe

مدتی بود که تعدادی از کاربران خبر از الوده شدن به ویروسی به نام Kaspersky.exe را می دادند . و برای خودم هم این ویروس ناشناخته بود . تا اینکه خودم هم به این ویروس گرفتار شدم .

 

جالب اینجا بود که ایکون این ویروسو اسم ان و تمام مشخصات اون شبیه به خود انتی ویروس کسپراسکای بود .

 

اسم پروسس ان هم همین Kaspersky.exe بود که وقتی میخواستم از طریق انتی ویروس پروسس رو بن کنم خود انتی ویروس از کار می افتاد .

 

اختلالاتی که توی سیستم بوجود میاورد این بود که اولا یک درایو مجازی میساخت به اسم X که توی اون هر چند لحظه یه عکس از دسکتاپ میگرفت و اونجا ذخیره میکرد.

 

حجم هر عکس هم حدود 2 مگ بود . حالا تصور کنید هر 5 ثانیه هم یدونه عکس بگیره ! کلاً نصف هارد و اشغال میکرد هر دفعه ! جالب اینجا بود که انتی ویروس ها هم نمیتونستن پاکش کنن ! حتی خود کسپر 2009 که اپدیت هم بود !

 

تا اینکه دنبال راه حل برای حل این مشکل بودم که متاسفانه توی سایتهای ایرانی چیزی در مورد این ویروس نبود و من در سایتهای خارجی به دنبال راه حل برای این مشکل می گشتم تا این که فقط توی یک سایت خارجی یه برنامه معرفی کرده بود به اسم RegRun Reanimator

 

منم دانلودش کردم و نصبش کردم . شاید باورتون نشه اما توی 10 دقیقه تمام سیستم رو اسکن کرد و هرچی ویروس از این قبیل بود ( این ویروسهایی که میرن توی درایو و یک اتوران میسازن و درایو برای باز شدن ایراد پیدا میکنه ) رو پاک کرد و سیستم شد پاک پاک !!

 

می تونید این برنامه را از سایت زیر دانلود کنید .

 

http://www.greatis.com/security/download.htm

البته این برنامه خیلی معروفه ومجانی هم نیست:

 

فایل فشرده رو باز کنید و فایل داخل آن را در دایرکتوری برنامه نصب شده قرار دهید.

 

http://rapidshare.com/files/133394603/aspr_keys.rarhttp://rapidshare.com/files/133394603/aspr_keys.rar

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد